איזו כפפת אגרוף היא הטובה ביותר?

בחירת כפפות האגרוף הנכונות חיונית כדי להוציא את המירב מהאימון שלך. הם צריכים להתאים בצנרת ולאפשר לך להכות בבטחה וביעילות. בחר זוג עם ריפוד על פרקי האצבעות ושורש כף היד לאחיזה בטוחה. הם צריכים להיות גם אוורור ותפירה תמידית לתחושה ארגונומית. בין אם אתה מתכנן להתחרות או להתאמן בעצמך, כפפות אגרוף צריכות להתאים בנוחות. זכרו שגודל הכפפות ישתנה בהתבסס על מטרתם המיועדת.

כפפות אגרוף צריכות להיות מרופדות להגנה הולמת של יד ותמיכה בשורש כף היד. כפפות עור אמיתיות הן בחירה טובה לעמידות, אבל יש גם הרבה אלטרנטיבות זמינות, שהן יותר זולות. אתה יכול לבחור בין וו-לופ וסגנונות תחרה-up. קל יותר להסיר כפפות לולאה במהלך האימון. כפפות תחרה לא נוחות ולא יכולות לשמש לאימונים יומיומיים. אתה יכול גם לבחור זוג כפפות אגרוף כבדות שמכפילות ככפפת אימון רגילה.

כפפות אגרוף יכולות להיות נמוכות כמו 25 $ או יקרות כמו 200 $. בחר את הסגנון המתאים ביותר לתקציב שלך ואת מטרות האימון שלך. אתה תמיד יכול לשדרג את הכפפות שלך מאוחר יותר. אבל זוג הכפפות הראשון צריך להיות נוח ולהגן על הידיים שלך. אם אתה רציני לגבי שיפור כישורי האגרוף שלך, זה שווה להוציא קצת יותר כסף על זוג כפפות.

סדרת Sanabul Core היא אופציה לטווח בינוני למתחילים ומתווכים. כפפות אלו מעוצבות כך שהן ניתנות לנשימה ונוחות, וקצף הג 'ל שלהן סופג פגיעה ומאפשר לך להתאמן זמן רב יותר מבלי להרגיש עייף. הם זמינים בשתי מידות, אם כי מתאגרפים מתקדמים עשויים להזדקק לגודל גדול יותר.

עבור אפשרות מתקדמת יותר, אתה יכול לבחור בדגם T3. זה הכלאה בין כפפות אגרוף מסורתיות וסגנונות תאילנדים, והוא נועד לשמור עליך במהלך האימונים. שתי רצועות כף היד המשלבות את כף היד שלה ועיצוב כף היד המפוצל מבטיחים התאמה ונוחות. העיצוב הייחודי שלו הופך אותו לאפשרות רב-גונית וידועה לעבודת שקיות כבדה.

כאשר בוחרים בכפפת אגרוף, יש להביא בחשבון גורמים רבים. ראשית, לשקול איך אתה מתכנן להשתמש בו. האם אתה הולך להשתמש בו לאימונים? אם לא, שקול שימוש בסוג אחר. בין אם זה לשיעורי כושר או אימונים, זה חיוני לעשות את הבחירה הנכונה. כפפות האגרוף הנכונות יכולות לעשות את כל ההבדל באימונים שלך.

כאשר בוחרים כפפות אגרוף, חפשו את האפשרות העמידה ביותר, הקלה והנוחה ביותר. תצטרך לקחת בחשבון את כמות הזיעה וההגנה שאתה צריך. לכפפות האיגרוף הטובות ביותר יהיה ריפוד נוסף על כף היד ושורש כף היד כדי להפחית את עייפות הידיים. יתר על כן, צריך להיות להם שרוול כף יד ארוך במיוחד ולהיות עשויים מעור אמיתי.

בניית כפפות אגרוף תקבע את עמידותם ואיכותם. באופן מסורתי, כפפות אגרוף היו עשויות מעור, אך השימוש בחומרים סינתטיים נעשה נפוץ יותר. הם גם פחות יקרים מעור וקל יותר לנקות אותם. בנוסף לכך, חומר חלק יותר יקטין את הסיכון להידבק בשקית אימונים. קצף לטקס וריפוד סוס הם חומרים נפוצים המשמשים בכפפות אגרוף מודרניות. הם מספקים ספיגת זעזועים וכוח חבטות טוב יותר.

ישנם סוגים רבים של כפפות איגרוף, תלוי בסגנון האימון שלך. חלקם מעוצבים במיוחד לעבודת שקיות ואימוני כפפה, בעוד שאחרים נועדו במיוחד לאימונים ותחרות. כפפות אימון מעוצבות למגוון מטרות והן קלות יותר מכפפות תחרות. אמנם אלה הם גדולים למתחילים, הם לא אידיאליים לאימונים.

בחירת כפפות האגרוף הנכונות היא החלטה חשובה לכל מתחיל. חשוב לבחור את הגודל הנכון לפי משקל גופך, ולשקול איזה סוג של אימון אתה מתכנן לבצע. מתחילים צריכים לקנות זוג שהוא 14-16, ולוודא שהוא מתאים בצנרת. אתה יכול גם לשקול זוג המאפיין הגנה על פרק כף היד.

כפפות האגרוף של הייאבוסה T3 עשויות מהחומרים האיכותיים ביותר והן מגוננות מאוד. הם באים במספר צבעים ויש להם שתי רצועות איקס משולבות. כפפות Hayabusa T3 מכילות גם אגודל מיקרו-סיבים ומציעות יכולת נשימה יוצאת דופן. עם זאת, הם יקרים יותר מאפשרויות רבות אחרות.

(Visited 4 times, 1 visits today)

Posted

in

,

by

Tags: