התאמה אישית – קרש חיתוך עם חריטה

לא משנה מה תעשה, לוח חיתוך עם חריטה יכול להיות מאוד שימושי. שמור על דלפק המטבח שלך בצורת קצה עליון על ידי ניקוי, ליטוש, ומדי פעם לגעת עם עט דיו. יש משימות מסוימות שצריכות להיעשות לעתים קרובות יותר מאחרות. הגיע הזמן להחליף קרש חיתוך יקר שאתה משתמש בו באופן קבוע. זה יכול להתבצע על ידי שימוש באנדרליי, או על ידי רכישת מוצר לשוניות.

בתור התחלה, אתה רוצה לנקות את הלוח שלך. באמצעות מנקה לוח חיתוך וירידיוס, תוכל לנגב את לוח חיתוך למטה ולשטוף אותו ביסודיות. שימוש בספוג רך או בד רך, לנגב את הלוח למטה, לוודא להוציא כל דבק עודף או שעווה. תן לזה להתייבש. השתמש בספוג או בבד לח כדי להבריק קלות את הלוחות.

לאחר צעד זה, תוכל להחליט אם ברצונך לקנות לוח חדש או אם אתה מעדיף להשתמש בלוח קיים. למרות שאפשר למצוא לוחות חיתוך בבעלות מוקדמת במחיר נמוך, רבים מהלוחות האלה כבר לא מיוצרים. אולי תוכל למצוא לוח זול ומשומש אם יש לך תקציב הדוק. רק להיות בטוח שזה נקי ויבש לפני שאתה מתחיל להשתמש בו.

אם תרכוש בוצ'ר עם חריטה, תצטרך לרכוש כלי חריטה. כדי לרכוש כלי, עליך לבדוק בחנות אספקת המטבח המקומית שלך, או לחפש באינטרנט. סביר להניח שחרט אישי קטן יידרש כדי להשלים את המשימה. אתם גם תצטרכו סרט מדידה, עיפרון ונייר, וחותך נייר. כדי לסייע בתהליך, ייתכן שתצטרך גם צבת קטנה ממתכת.

אם אתה רוצה לקנות לוח משומש, חשוב לבדוק אותו קודם כדי לוודא שהוא נקי. אם הוא לא נראה טוב, או שיש לו סימני שחיקה, אז זה כנראה הזמן לשקול לקנות לוח חדש. יש כמה אפשרויות כשמדובר ברכישת לוח משומש. יש אנשים שמוכרים את הלוחות שלהם דרך אתרי מכירות פומביות כמו אי-ביי. אחרים בוחרים לקנות אותו ישירות מסוחר. אתה צריך לבדוק את הפריט בזהירות, לא משנה איך הוא נמכר.

כאשר תרכוש לוח לחיתוך, תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן לבזבז. יש כמה סוגים שונים של לוחות חיתוך זמינים. בעוד שרובם לא יקרים, חלקם יקרים ויכולים להיתקל במאות. הכל תלוי באיזה עיצוב אתה צריך את הלוח כדי לתמוך.

ברגע שאתה קובע את המחיר שאתה מוכן לשלם עבור הלוח, זה הזמן להתחיל קניות מסביב. תסתכל על הלוחות בחנויות שונות ולבקר באתרי האינטרנט של כל אחד מהם. אתה רוצה לראות את הסגנון והעיצוב שהם מציעים. אתרים רבים יציעו תמונות של הלוחות שיעזרו לך לדמיין את היצירה. חשוב לשקול את התקציב שלך כשאתה בוחר את הסגנון שאתה רוצה. אם אתם עובדים עם תקציב מוגבל, תצטרכו לבחור לוח בר השגה, אבל גם עמיד.

אחרי שהחלטת על הלוח המושלם, הגיע הזמן לוודא שאתה יודע איך להתקין אותו. אם אתה לא יודע להתקין קרש חיתוך עם חריטה, הגיע הזמן לקרוא למקצוען. למרות שיש הרבה ערכות ”עשה זאת בעצמך” בשוק, עדיין עדיף להתקשר לאיש מקצוע כדי לוודא שהעבודה תתבצע כמו שצריך בפעם הראשונה. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה לרכוש לוח חיתוך נוסף כי לא טרחת לקרוא את ההוראות. זו רכישה פשוטה שיכולה באמת להוסיף מגע אישי למטבח שלך.

(Visited 31 times, 1 visits today)

Posted

in

by

Tags: