דלגית

כיצד להשתמש בדלגית – מדריך ידידותי למתחילים

דלגית, או חבל קפיצה, הוא כלי שמשתמשים בו בספורט של דילוג. כאשר משתמשים בדלגית או קפיצה, הוא מונף מעל הראש ומתחת לרגליך. זה יכול לשמש גם להגברת פעילות הלב והכוח שלך. הסוג הנפוץ ביותר של חבל קפיצה הוא אחד ניילון. אם אתה רוצה ללמוד איך להשתמש בחבל, תבדוק את המידע למטה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על התרגיל הזה.

חבל הוא תרגיל פשוט מאוד, והוא מושלם למתחילים. חבל קל, מתכוונן וקל לאחיזה יהיה למקסם את האימון שלך ולמזער את הסיכוי לפציעה. רוב החבלים יכולים להיות מותאמים לאורך, אבל אתה חייב תמיד להשתמש חותכי תיל כדי להיפטר מחבל נוסף ולעשות התאמות. זה גם רעיון טוב להתחמם לפני התחלת שגרת דילוג חדשה.

דלגית מגיע עם סוללה CR2032. אם הסוללה נמוכה או פגומה, תחליף אותה. סוללה CR2032 אמורה להימשך עד שנה, אז חשוב לרכוש סוללה נוספת. אתה תשפר במהירות את הכישורים שלך ברגע שאתה שולט בשימוש בדלגית. למה אתה מחכה? תפוס דלגית היום!

דלגית תשפר לך את האימון באופן משמעותי:

דלגית צריך להיות קל להחזיק. החומר הידית חייב להיות נוח ועצבני. זה לא חייב ללטף, או להיות חלקלק מזיעה. קצף הוא בחירה נהדרת. דילוג על חבלים צריך להיות חזק ועמיד לשימוש בחוץ. צריך להיות לו גם מיסבים כדוריים בידיו כדי לאפשר סיבוב קל וסקי חופשי. מומלץ שתמצא חבל מדלג עשוי מפלסטיק כדי שתוכל להפיק ממנו הכי הרבה תועלת.

אם אתה רוצה לנסות לדלג, יש סוגים שונים של חבלים לבחור מ. חבל קל הוא הבחירה הטובה ביותר למתחילים. חבל זה נועד לשימוש מקורה בלבד. אין לו מיסבים כדוריים בידיו. זה צריך להיות חזק וקל משקל. אם אתה רוצה לנסות לדלג מהירות, אז אתה צריך ללכת עם חבל כבד יותר. עבודת העשרה PS2 תוכננה למתחילים ולא מומלץ להשתמש בה לדילוג מהיר.

דלגית צריך להיות חזק. חבל מדלג טוב לא צריך להיות חלקלק כאשר אתה להזיע או ללטף את העור שלך. זה צריך להיות עשוי מחומר שהוא עמיד ויגן עליך בזמן שאתה משתמש בו. זה גם צריך להיות קל משקל. לא יהיה קשה להחזיק חבל משוקלל קל, ויעזור לך לרדת במשקל. אחד באיכות גבוהה הוא עמיד ועמיד בפני מזג אוויר.

דלגית הוא דרך יעילה לשרוף קלוריות ולשפר את בריאות הלב וכלי הדם. קל מאוד להשתמש בחבל בדילוג ויכול לעזור לך לרדת במשקל ובשומן. חבל מדלג טוב יכול להיות תוספת מועילה וזולה לבית שלך. עם זאת, חשוב לוודא שאתה מקבל אחד עמיד. הציוד הנכון יהפוך את האימון ליותר מהנה ופחות מלחיץ. קבל קפיצה איכותית ודילוג חבל אם אין לך אחד.

דלגית הוא דרך נהדרת כדי לקבל בכושר. דלגית קל יותר על המפרקים שלך מאשר ריצה או שימוש בהליכון. חבל מדלג יכול לשרוף בין עשר לעשרים קלוריות לדקה, שזה יתרון משמעותי על פני הליכון. חבל קפיצה גדול הוא טוב יותר כפי שהוא ידרוש יותר מהירות כדי לקבל את הטוב ביותר ממנו. אתה לא צריך שיהיה לך הרבה מקום לעשות סקי.

דלגית צריך להרגיש נוח להחזיק. זה לא צריך להחליק או ללטף את העור שלך. זה צריך להיות עמיד למים ועמיד. אם אתה מתכנן לדלג בגשם, אתה צריך לקנות דלגית עשוי ויניל או גומי. חבל ויניל הוא בחירה טובה לשימוש בחוץ. החומר צריך להיות עמיד בפני מזג אוויר ועמיד בפני ענישה. חבלי גומי עמידים יותר ויכולים לעמוד בתנאים קשים בחוץ.

לפרטים נוספים על דלגיות, לחצו כאן: https://sportsale-online.com/%D7%93%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%AA-%D7%A7%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%99%D7%AA-speed-rope-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C/

(Visited 5 times, 1 visits today)

Posted

in

by

Tags: