תמונות מתכת בחיתוך לייזר

מהן תמונות מתכת בחיתוך לייזר?

לייזר לחתוך תמונות הם דרך פשוטה ויפה כדי להוסיף קצת כשרון כדי שלך מלאכות ומתנות. הם יכולים להיות עשויים מכל חומר דק, כולל עור ובד.

מהו חיתוך מתכת בלייזר ?

בחיתוך מתכת בלייזר, קרן לייזר מבוקרת חותכת דרך חתיכת מתכת. התהליך מאוד מדויק, מהיר ונקודתי. ניתן להשתמש בו כדי לחתוך כל סוג של מתכת.

למה בתמונות משתמשים בחיתוך מתכת בלייזר?

תמונות מתכת בחיתוך לייזר הם דרך מצוינת כדי להוסיף מגע אישי למתנות ולעיצוב הבית. אם אתה מחפש דרך לעצב את הבית בצורה מיוחדת ורוצה לתלות תמונות מיוחדות, או סתם רוצה רעיון מתנה ייחודי עבור האדם המיוחד בחיים שלך, תמונות מתכת בחיתוך לייזר היא בחירה מצוינת!

יש מגוון רחב של עיצובים זמינים מכל מיני מתכות כולל נירוסטה ונחושת.

התמונות אשר עשויות ממתכת חתוכה בלייזר הן יפות, מיוחדות, אקלקטיות ונותנות מראה מיוחדות ואומנותי לבית.

מהם היתרונות העיקריים של תמונות מתכת בחיתוך לייזר?

חיתוך בלייזר הוא שיטה לייצור חלקים ומוצרים באמצעות לייזר בעל עוצמה גבוהה כדי להמיס ולהוציא מתכת. כאשר קרן הלייזר עוברת דרך נתיב בלתי משתנה, היא משנה כיוון במרווחים מוגדרים מראש כדי ליצור צורות בחומרי מתכת. ניתן להשתמש בתהליך על כל חומר מוליך כולל יריעות אלומיניום ונירוסטה בעובי של עד 1/8 אינץ'. וכן גם בתמונות.

היתרונות הכלליים של חיתוך לייזר הם:

פסולת מופחתת: בהשוואה לשיטות מסורתיות כמו ניקוב או הטבעה, שבהן אתה זקוק למספר חלקים עבור כל מוצר מכיוון שהם נהרסים במהלך תהליך הייצור (ולכן לא ניתן לעשות בהם שימוש חוזר), רק חתיכה מוגמרת אחת תצא מהמכונה שלך לאחר שתסיים לחתוך את כל שכבות המתכת האלה! זה אומר שיהיה לך פחות גרוטאות מתכת שוכבות ותופסות מקום – ויותר מקום לדברים אחרים כמו רובוטים שיכולים לעשות טריקים מגניבים במקום!

דיוק: מאז לייזרים יכול לפעול בטמפרטורות גבוהות מאוד מבלי להשפיע על האזורים הסמוכים (כמו להבות היה), הם לא משאירים סימנים מאחורי ברגע שהם סיימו את העבודה שלהם-כלומר לא שקעים מן הפטישים גם! הם גם מספקים דיוק טוב יותר משיטות אחרות מכיוון שאין מגע בין משטחי כלים.

לכן שימוש בחיתוך מתכת בלייזר בתמונות זה נוח לעשייה ומדויק.

אתה יכול להשתמש בתמונות מתכת בחיתוך לייזר עבור כל כך הרבה פרויקטים שונים. הם דרך מצוינת להתאים אישית מתנות ולהפוך אותן למיוחדות. האפשרויות הן אינסופיות! לדוגמה:

צור אמנות קיר על ידי הרכבה של התמונה על לוח ליבת קצף או קרטון, ואז מסגר אותה בכל סוג של מסגרת שאתה אוהב (עץ, מתכת וכו').

השתמש בתמונת חיתוך הלייזר המתכתית שלך כקישוט על ידי תלייתו מחוט או סרט סביב ענפי העץ בעזרת מסמרים קטנים או נעצים. אתה יכול גם לתלות כמה יחד עם קולבי תיל אם אתה רוצה את כולם בגבהים שונים על אותו ענף.

צור תגי מתנה על ידי חיתוך מילים בודדות מגיליון המתכת שלך וקישוטם בדבק נצנצים לפני הצמדתם למתנות באמצעות סרט או חוט דרך החורים שתחרוט בלייזר.

מסקנה

לסיכום, תמונות מתכת בחיתוך לייזר נהדרות עבור כל פרויקט מלאכה ומתנות יפות. קל לעבוד איתם והן מגיעות בצורות ובגדלים רבים ושונים. אם אתם מחפשים משהו ייחודי שאין לאף אחד אחר, נסו את השיטה הזו!

תוכלו למצוא תמונות בחיתוך לייזר אצל: תמונות דאלי

(Visited 1 times, 1 visits today)

Posted

in

, ,

by

Tags: