מה היתרונות של ציוד קמפינג?

הפיכת טיול קמפינג למהנה מחייבת לשקול איזה ציוד מתאים ביותר לדרישות שלך.

מדוע מצית הוא אביזר מעולה לקמפינג?

מציתים הם אביזר מחנאות הכרחי, מושלם להדלקת נרות או הדלקת מדורה. עם זאת, הם משרתים גם מטרות אחרות! מצתים מסוימים מופעלים על סוללות בעוד שאחרים דורשים דלק – אז הקפידו לבחור אחד שעונה על הצרכים שלכם.

מציתים אטומים לרוח/מים: בעת קמפינג, בחרו במציתים אטומים לרוח ונתזים. לא רק שהמציתים האלה קלים לשימוש, אלא שהם גם יעמדו בכל הקשיים של חיי המחנאות.

מצית נטענת: מציתים נטענים הם האפשרות הטובה יותר, מכיוון שהם ניתנים לשימוש חוזר לחלוטין ולא יוצרים פסולת בזמן קמפינג. בנוסף, קל יותר לאחסן אותם מאשר מציתים חד פעמיים וניתן לחבר אותם לפאנל סולארי נייד לטעינה בעת הצורך.

חשמלי/קשת: מציתים אלה פועלים על סוללה ללא צורך בדלק דליק, מה שהופך אותם עמידים לחלוטין למים. עם זאת, טעינה יכולה להיות מאתגרת ללא גישה לתקע חשמל או לפאנל סולארי נייד.

מצית Zippo Flex Neck Utility: מצית Zippo Flex Neck Utility הוא מצית קמפינג פופולרי הכולל כפתור בטיחות עמיד בפני ילדים וניתן למילוי מחדש עם בוטאן ספציפי ל-Zippo לשימוש ממושך.

מצית זה מושלם עבור תנורי מחנה, נרות ובורות אש מכיוון שיש לו צוואר ארוך וגמיש שמקל על הפעלת הפתיל או הלהבה שלך. בנוסף, גלגל הסחרור המגודל שלו יוצר להבה מצור – מה שהופך אותו לכלי שלא יסולא בפז בכל הרפתקת קמפינג!

מציאת המצית האידיאלית לצרכים שלך יכולה להיות מרתיעה עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות. בעת בחירתך, קח בחשבון גורמים כמו משקלו והאם הוא יכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות או לא.

למה ערסלים הם הדוגמא הטובה לקמפינג?

ערסלים הם בן לוויה אידיאלי לקמפינג בשל אופיים קל משקל וניידותם. בנוסף, ערסלים אלה מתהדרים בעמידות מרשימה שיכולה לעמוד במגוון של סביבות. לפני בחירת אחד לטיולי תרמילאים או קמפינג, חשוב לקחת בחשבון כמה משקל אתה מתכנן לשאת, האם הערסל ישמש למטרות תרמילאים או לא, ובאיזה אזור אקלים אתה מתכנן לחנות.

כשאתה אורז את הערסל שלך לתרמילאים, חפש אחד שתוכנן במיוחד עם מחשבה על חיי השטח. דגמים אלה מגיעים בדרך כלל עם תכונות כמו רשתות באגים מובנות ומערכות מתלים מתקדמות. למרות שהם עשויים להיות יקרים יותר מערסלים רגילים, תחסכו כסף בטווח הארוך על ידי השקעה בדגם מתקדם.

כאשר רוכשים ערסל, כדאי לבדוק את החומרים שלו ועד כמה הוא מתפקד במזג אוויר קיצוני. אם אתם מתכננים לישון בו בתנאים סוערים כמו גשם, שלג או רוח, ודא שהוא יכול לעמוד בפני אלמנטים אלה.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חדר השינה שלך הוא הרוחב שלו. זה יכול לעשות הבדל עצום במידת הנוחות שתרגיש במהלך הלילה.

הימנע מלבלות את הלילה קר ואי נוחות על ידי השקעה ברזנט ואיכותי.

לבסוף, ודא שהערסל שאתה בוחר יכול להתאים בנוחות את גודל הגוף שלך. ערסל זוגי עשוי להתגלות גדול מדי עבור אדם אחד בעוד שדגם קטן יותר עלול להרגיש לא בנוח.

ערסל איכותי צריך להיות בנוי מבדים שהם גם נושמים וגם עמידים בפני לחות, וגם חזק מספיק כדי לתמוך במשקל הגוף שלך מבלי להתמוטט מתחתיו.

לפרטים נוספים : ציוד קמפינג "ארץ"

(Visited 11 times, 1 visits today)

Posted

in

by

Tags: