עצי הסקה עבור הטנדיר שלך

קל להכין עצי הסקה לטנדור. זוהי דרך נהדרת יש יבש, מוכן לשרוף עץ כאשר תנורי הגז הולכים ואוזל על דלק. זה גם מקל לעבוד עם עץ ולשלוט בכמות שנכנסת למדורה. הנה כמה עצות שיעזרו לך להכין עצי הסקה לשימוש בתוך טנדיר.

תצטרך אספקה לפני שתתחיל להכין עצים להסקה. מצרכים אלה כוללים מתלה לתליית עצי הסקה, ווים או רצועות להעברת עצי הסקה מן הטנדיר לאח מקורה, וערימה לאחסון עצי הסקה יבשים. אש הוא עץ ההסקה הטוב ביותר עבור טנדיר כי הוא שורף מדים ונשאר חם במשך זמן רב הודות לשריפת גחלים טובות. להבה יפה וקורנת נוצרת כאשר אפר נשרף.

ברגע שיש לך את כל האספקה שלך, אתה מוכן להתחיל להכין את עצי ההסקה. אתה יכול גם לבחור לרכוש מתלה עצי הסקה שהורכב כבר או לעשות אחד. ברוב החנויות המקומיות יש מדפים קטנים וגדולים. ניתן להרכיב אותם או לרכוש אותם מראש. המתלים הקטנים בדרך כלל בגובה מטר ועשויים ממתכת.

מתלי המתכת, לעומת זאת, הרבה יותר גדולים ועשויים למדוד כ -24 מטרים ואורכם כ -43 מטרים. אלה מעץ קלים ומגיעים במגוון גדלים. חלקם יכולים להחזיק כמויות גדולות של עצים להסקה בעוד אחרים יכולים להחזיק רק עץ הסקה אחד. ניתן להתאים את מדפי עצי ההסקה לעץ כדי להתאים את גובה עצי ההסקה שלך. ניתן לקפל אותם בקלות גם כשאינם בשימוש. חלקם מחוברים לקירות ויכולים לשמש כשולחן צדדי.

אתה יכול להשתמש במתלי הסקה קטנים או גדולים, תלוי בצרכים שלך. המתלים הקטנים יעבדו היטב אם אתה מתכנן לאחסן את עצי ההסקה מעל הקרקע. עם זאת, אם אתה רוצה לערום את עצי ההסקה על הקרקע, המתלים הגדולים הם הבחירה הטובה ביותר שלך.

בעת בחירת מתלה עצי ההסקה, עליך לשקול את נפח עצי ההסקה אותם תאכסן. שני מתלים קטנים אמורים להחזיק חמישה בולי עץ כל אחד. אם יש לך משפחה גדולה או שאתה משתמש בהרבה עצי הסקה, כדאי שתבחר בגודל גדול יותר. אתה צריך גם לשקול איך אתה מתכוון להשתמש בעצי הסקה. האם תשתמש בו באח פתוח או על אש בוערת?

אתה צריך גם לחשוב על החומר שהמדף עשוי. חלק מהמתכות עשויות ממתכת, ואילו אחרות עשויות מעץ. מתלי מתכת פופולריים יותר כשהם נראים אלגנטיים ונותנים מבט מעודכן לכל פנים. מצד שני, מדפי העץ נראים יותר כפריים ומסורתיים. עם זאת, אתה צריך לשקול בזהירות איזה מהם יתאים לעיצוב הפנים שלך.

אנשים משתמשים יותר ויותר בעצי הסקה כדי לאחסן עצי הסקה. זה נראה טבעי ולא נראה מבולגן. זה גם ייתן פנימיות שלך מראה טבעי יותר. לכן, אם אתה שוקל לאחסן עצים להסקה, עליך לשקול תחילה לקנות מתלה לעצי הסקה. לא רק שזה יעזור לך לארגן את עצי ההסקה שלך, זה גם ימנע מהם להתפזר.

אתה יכול גם לקנות מתלי הסקה שהורכבו מראש או שאתה יכול לבנות אחד בעצמך. המתלים שהורכבו מראש זולים יותר מאלה שהוכנו מראש. זה אפשרי לעשות מתלה עץ הסקה לטנדיר, אבל הפרויקט הזה דורש סבלנות והרבה עבודה. אתה יכול לחסוך זמן וכסף על ידי רכישת מדפי עצי הסקה מוכנים.

כאשר אתה יוצר מתלה משלך, אתה צריך קודם כל לתכנן את העיצוב. זה חשוב במיוחד כך שאתה יודע בדיוק איפה למקם את עצי ההסקה כאשר לשים אותם במדפים. בשלב הבא, אתה צריך לרכוש את עצי ההסקה ואת שבב העץ. בשביל שבב העץ, אתה צריך לאסוף את שבבי העץ היבשים. אז, אתה צריך לשים את כל שבבי העץ יחד בחלק אחד. ודא כי חתיכות הסקה אתה משתמש הן ישרות ומקבילות.

אתה יכול להוסיף אביזרים למדף שלך. אתה יכול לבחור להוסיף אביזרים למדף עצי ההסקה שלך. לחלקם יש מכסה, בעוד לאחרים יש מדף בנוי. המתלים האלה יהיו יקרים יותר. עם זאת, אתה תמיד יכול להשתמש בשבבי עץ זולים ושבבי עץ יבשים לבניית מדפים אלה. עם עצי הסקה זולים, אתה יכול גם לשקול לשים דלקים קלים יותר כמו פחם למגע נוסף של נוחות.

(Visited 6 times, 1 visits today)

Posted

in

by

Tags: